01 september 2009

3 x Johanna Öst - nya tillskott till min blygsamma konstsamling


Johanna Öst är vacker, intelligent och konstnärligt begåvad. Jag har äntligen kommit till skott och köpt några av hennes verk. Både beställning och betalning gick smidigt och Johanna svarade personligen genom bekräftelsemail. Nu måste jag hitta tre smickrande ramar.




Johanna Öst is not only beautiful and intelligent, she is also a very talented artist. I finally came to buy some prints of her artwork, ordering and paying went very smooth. Now I need to find equally flattering frames.

4 kommentarer:

  1. åh, johanna öst! allt hon gör är pretty damn amazing <3

    SvaraRadera
  2. Jag håller ju såklart med om allt. Johanna Öst is teh shit.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin