19 augusti 2009

Ut på tur!


En sak ska du ha klart för dig. Jag HATAR friluftsliv. Men nu är jag så illa tvungen.

Om mindre än sex timmar plockar min chef upp mig för att åka till Stockholm på tvådygnskonferens på Långholmen. Hon, jag och halva jobbet ska på nätverksmöte. Det blir Gondolen, det blir skärgården, det blir långa timmar med kaffe och anteckningar. Nej, jag har inte tid att träffa någon, hemskt ledsen!


På fredag tar jag ett plan ner till Ronneby. Därifrån tar jag taxi och sedan färja till Tjärö och deltar i Sweden Social Web Camp. Ja, ni hörde rätt, camping. Jag ska campa. Maria, jag, Maria, ska CAMPA. Tält, sovsäck, gummistövlar, japp, campa. Vad gör man inte för att tjuvlyssna på superhjärnorna inom sociala medier?


Jag vet inte hur mycket tid eller ork jag har över för bloggande under resten av veckan. Jag är hemma på söndag.




Going to Stockholm for networking meeting with my job and then Tjärö over the weekend to participate in Sweden Social Web Camp. If I manage to do some mobile blogging I won't be able to translate it directly so please be patient. See you Sunday!

Bilder © Swedenfoto.se, Svenska Turistföreningen

5 kommentarer:

  1. Var det där en gris jag såg flyga förbi fönstret? o.O

    SvaraRadera
  2. De ringde från det där varma stället ... Det snöar!

    SvaraRadera
  3. Det är så jäkla lustigt detta att jag skrattar ihjäl mig. Men ett stort LYCKA TILL från mig till dig. Och jag vet att det behövs. Packa varmt!!

    SvaraRadera
  4. i'll be patient and not send any rude 'english please!' messages,lol :) I hope you have lotsa fun! x

    SvaraRadera
  5. Catta, Joa, Liza: Jag vet. JAG VET. -_-

    Gillian: No problem, you'll just have to wait a biiit longer. ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin