09 augusti 2009

Söndag.

Fia och Bella har åkt hem. Jag är inte själv länge till - Niklas kommer om en timme. Vilken rotation det är här i lägenheten.

Mitt favorithalsband i form av en jättestor krona gick sönder. Jag hoppade upp på cykeln, halsbandet fastnade i styret, halsbandet lossnade, halsbandet hamnade på marken under cykeln och jag hann inte hoppa av innan det sa KRAS och halsbandet blev till smulor. Ledsen hest. :( Hur ska den kunna gå att ersätta?


Dagen efter Stadsfesten är gatorna ödsliga. Till och med Kullzénska är tomt. En päron-, blåbärs- och kokospaj med vaniljvisp och vaniljglass. Ett glas isvatten. Ingen konkurrens om favoritsoffan under Grindslanten.









Fia and Bella went home today but Niklas is coming soon to replace them.
My favourite necklace broke today. It got caught in the steering handle of my bike and I accidentally rolled over it which broke it into pieces.
I comforted myself with some pear and coconut pie with vanilla cream and vanilla ice cream.

4 kommentarer:

  1. Mm, mitt kronhalsband (i guld, dock) gick också sönder för ngt år sedan. Dock var det ett märkeshalsband, och det går bara att få tag i Japan, såklarrrttt. Vad gör man då? Hjälp mig, Bullen.


    Nejmen skämt åsido, var fick du tag på ditt halsband? Jag har fått tips om ebay, men jag tvekar.

    SvaraRadera
  2. Ja mitt älskade favorit halsband i vita pärlor gick sönder idag när min kompis och jag skulle lösa ut pengar :(
    lider med dig!

    SvaraRadera
  3. rusty: Jag köpte mitt halsband på gamla Tokyostop, har ingen aning om var de hittade den från första början. Det var ju mer än ett år sedan så något liknande lär ju vara svårt att få tag på igen. Jag blir så sur på mig själv, jag vill också ha hjälp av Bullen. Ebay är ju ett ställe att leta på men frågan är om man någonsin kommer hitta en värdig ersättare.

    Linnea: Usch, visst blir man sur på sig själv?

    SvaraRadera
  4. rusty: Jag köpte mitt halsband på gamla Tokyostop, har ingen aning om var de hittade den från första början. Det var ju mer än ett år sedan så något liknande lär ju vara svårt att få tag på igen. Jag blir så sur på mig själv, jag vill också ha hjälp av Bullen. Ebay är ju ett ställe att leta på men frågan är om man någonsin kommer hitta en värdig ersättare.

    Linnea: Usch, visst blir man sur på sig själv?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin