03 augusti 2009

Måndag.

Jag och Frida bestämde oss för att äta på Stekhuset.

Jag var fin.

Frida var också fin.

Jag åt svärdfisk i hummersås med duchessepotatis.

Frida åt en grillmixtallrik med klyftpotatis och aioli.

Potatisen ser ut som bröst.

Frida såg ut som en borgartant i sin sjal.

Till efterrätt valde jag pannacotta.

Frida valde tiramisu.

NOMNOMNOM.


Min outfit
Klänning: Bodyline
Kofta, blus, hårblomma: H&M
Strumpor: Innocent World
Skor: Swimmer
Väska: Lést Rose


Fridas outfit
Klänning: Jane Marple
Kofta: Haléns
Strumpor: Innocent World
Skor: Skopunkten
Hårspännen, väska: Baby the Stars Shine Bright





Frida is visiting for a few days. We decided to have dinner at a restaurant. I picked swordfish with lobster sauce and mashed potatoes and had pannacotta for dessert. Frida chose mixed grill with wedges and aioli and nomnomed some tiramisu afterwards.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin