19 augusti 2009

Lyxmiddag med jobbet på Gondolen.

Förrätt
Terrin på mozzarellaost och serranoskinka
med basilikaolja och soltorkade tomater

Huvudrätt
Halstrad röding med spritärtor, skaldjursdolme,
sparrisskum och arboriorisgalette

Efterrätt
Jordgubbar med vaniljglass





Dinner with work at Gondolen, one of Stockholm's finest restaurants.
Starter: Terrine of mozzarella cheese and serrano ham with basil oil and sun dried tomatoes
Main course: Grilled char with garden peas, shellfish in cabbage, asparagus foam and arborio rice galette
Dessert: Strawberries with vanilla ice cream

4 kommentarer:

  1. Ser sjukt gott ut, kan det bli mycket bättre?!

    SvaraRadera
  2. Jag måste tips dig om denna tjejs blogg om du inte redan läser den. På senaste tiden har hon lagt upp bilder från öppningen för BTSSB och diverse lolita. Fina bilder. ^_^ http://blog.shrinkle.com/

    SvaraRadera
  3. Mia: Nej, verkligen inte!

    Maol: Hm, jag ska inte säga någonting för då har jag heller ingenting sagt. ;)

    SvaraRadera
  4. Mia: Nej, verkligen inte!

    Maol: Hm, jag ska inte säga någonting för då har jag heller ingenting sagt. ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin