01 augusti 2009

Jag och min spännande dejt.


Min dejt som var roligare än Pridefesten var ingen mindre än Miri och hennes väninna Desiree. Hon är inte alls som hon framställer sig själv på bloggen. Hon är ännu mer bedårande IRL. Vi åt indisk mat och drack gott vin och goda drinkar. Sista kvällen i Stockholm kunde inte ha blivit bättre.

Jag utmanade henne att posera i en typisk Maria-pose och jag poserade i en typisk Miri-pose. Vad tycks?




I met the adorable Swedish fashion blogger Miri. I challenged her to do a pose which is typically me and vice versa.

10 kommentarer:

  1. omg super cute outfits!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, that pose made me really curious as to her blog :P

    SvaraRadera
  3. She is fabulous. ^^ Her style is all about foofy skirts and vintage florals.

    SvaraRadera
  4. Hej Hej!
    Kul var det.
    Hoppas att du inte har något emot att jag lägger lite bilder från lördagen på min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, tack själv! Det går utmärkt att du lägger upp bilder på din blogg. :)

    SvaraRadera
  6. å tack vännen! jag hade så kul, var så förbannat roligt att träffa dej. äntligen liksom!

    kram <3

    SvaraRadera
  7. Ja, äntligeeen! <3 Det måste bli snart igen. ^^

    SvaraRadera
  8. Avundsjuk, jag är så avundsjuk... ^^

    SvaraRadera
  9. Du borde komma med nästa gång, Birgitta! Då blir vi en fulländad trio. ;D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin