02 augusti 2009

Jag kan engelska.


Jag kollade resultatet från mitt engelskatest (CPE) för ett par månader sedan. Nu är det alltså officiellt att jag kan engelska.
Jag fick högst poäng i talad engelska, sämst poäng i skriven engelska. Det kan bero på att det var den sista delen som jag dessutom gjorde på 45 minuter för att kunna hinna till midsommarfesten. ;P




I passed my CPE test! :D I got highest scores in spoken English and lowest scores in written English. Probably because I had to write it in 45 minutes in order to catch a bus to a party, haha!

3 kommentarer:

  1. oj grattis! jag missade totalt dethär, och jag som tänker ta samma prov! Hur är det, är det lätt? Tror du jag har en chans att klara det till julen eller är det säkrast att köra på en CAE först? *frågespam*

    SvaraRadera
  2. Äh, CPE var skitenkelt. Ta det med en gång.

    SvaraRadera
  3. fan vad najs! då kör jag hårt på det ;D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin