23 augusti 2009

Hösten är på väg.


Jag älskar sommaren. Jag hatar kyla. När jag rensade och stuvade om i garderoben märkte jag att majoriteten av mina kläder är anpassade till lager-på-lager och lägre temperaturer. Inte så konstigt när Sverige är mörkt och huttrande nio månader om året. Jag ser fram emot att ta på mig sammet, snygga strumpbyxor och mina nya stövlar.

Väderprognos från Vackert Väder.




According to this autumn is on it's way. I look forward to wearing my velvet pieces, thick stockings and newest boots even though I hate cold weather.

2 kommentarer:

  1. Jag har för mig att du skrev att du ville ha blotting paper som inte kostade skjortan... här är en länk: http://www.kosmetikan.se/product393-218.html om det int evar du ber jag om ursäkt...

    SvaraRadera
  2. Det var jag! Tack för länktipset, jag bokmärker omedelbart. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin