2009-07-30

Torsdag.

Hej då, Jakobsberg.
Lägenheten är rensad. Jag bjöd mig själv på frappe.

Åt tiramisu med Peg och Abbi från Mymble's Daughter.
Pratade om höstens nya smycken.

Gick hem och bytte till hjärnsugarrosett.

Satte på skavsårsplåster för de nya skorna.

Åkte hem till Catta och Joa.
Blev bjuden på chiliscampi med ljummen nudelsallad.
Och cigarr. Och vin.

Niklas puffade Cohiba.

Jag med.
Kommer dock alltid ha en förkärlek till pipor.


Klänning, hårrosett: Dear Celine
Blus: Wasteland Retro Clothing
Strumpbyxor, hårblommor: H&M
Skor: Secret Shop
Väska: Lisa Larsson second hand
Accessoarer: Innocent World, Glitter, Mymbles Daughter, Smyckeskrinet





I had a frappe, I had tiramisu, I had fabulous company, I had a cigar, I had a fabulous day.

5 comments:

  1. Tiramisu!!!!!

    ReplyDelete
  2. Åh, vad jag älskar cigarrer

    ReplyDelete
  3. Mooness: Den smälte i munnen, bokstavligt talat. MMM!!!

    Gud: Ja men visst!

    ReplyDelete
  4. Var köpte du tiramisun? Den såg mums ut, jag älskar tiramisu!

    ReplyDelete
  5. Jag åt tiramisu på Vetekatten i Stockholm. :)

    ReplyDelete