2009-07-08

Rea på IW.


Envis och ledig som jag är satt jag uppe och väntade på att få se vad som skulle dyka upp på Innocent Worlds sommarrea.
Tre sammanfattande ord: litet besviket urval.

Bokmärkeskjolen är nedsatt med 30% men bara i rosa - klänningen finns dock fortfarande uppe. Men till originalpris? Snålt.

Resten är för smått eller helt enkelt inte min stil. Även om cirkustrycket fortfarande är väldigt charmigt och får mig att nostalgitrippa.

Jag vet en person som kommer bli grymt glad. Jo, jag är lite sugen på den jag också. Fast jag vet inte, en till svart klänning...




About IW:s summer sale: fewer items than expected and therefore disappointing. Although I am liking the crown embroidery, it's not like I need another black dress.

4 comments:

  1. I'm kinda sad the chess dress didn't go on sale :/ maybe Y!J will have better deals for me

    ReplyDelete
  2. Jag lär ha påsar under ögonen när jag ska in och klippa mig idag, men jag har skickat en shopping request om den genom Celga (bättre en liten avgift än tull) och lagt min deposit - så nu är det bara och vänta.

    ReplyDelete
  3. Det lilla lejonet som jonglerar!!!!! *dies*

    ReplyDelete
  4. tsu: It will probably go on sale this winter or something. Y!J is worth checking in the meantime though.

    Fia: Hoppas! ^^

    Mooness: JAG VET, muuuh.

    ReplyDelete