19 juli 2009

Örhängen i öronen!


Nu har det gått drygt 1½ månad sedan jag tog hål i öronen. Så nu har jag satt i riktiga örhängen. Tada! Alla hade varnat mig för att läkringarna skulle sitta hårt men det gick väldigt smidigt.

Örhängena fick jag av min farbror när han var på besök från USA för fyra år sedan. Han skulle köpa guldörhängen till sin fru och när han ändå var i farten ville han köpa åt min faster och mig också. Jag gillade inte guld då och inte heller hade jag hål i öronen. Ändå ville jag inte säga som det var för jag ville också ha en present av min farbror. Girigt och barnsligt, eller hur? Jag fick de här silverörhängena. De sitter fint iallafall, så här fyra år senare.




My pierced ears have healed and I can wear real earrings now!

2 kommentarer:

  1. Å hej! Väskan rymmer saker som är höga och breda som ett A4 fast lite till och har som sagt en massa fack. Du kanske ändå borde ha en. Jag ääälskar min!

    SvaraRadera
  2. Ryggsäck är inte min grej men om det finns liknande i axelrem så kanske.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin