16 juli 2009

Komma ner på jorden.

När jag nojjar mitt i natten över Det Komplicerade Livet tittar jag på videor som dessa. Helt plötsligt känns Det Komplicerade Livet överdrivet, oväsentligt och futtigt. Så lugnar jag ner mig nog mycket för att kunna sova.







When I get insanely worried about things that I can't control in any way, I look at videos like these to make me feel at ease. My so called problems feel insignificant, like they are, and by then I have calmed myself down enough to go to sleep.

3 kommentarer:

  1. Haha, video nummer två blev jag alldeles yr av. Får lägga mig på golvet en stund...

    SvaraRadera
  2. Jag fick mindervärdeskomplex om något.

    SvaraRadera
  3. Jag fick mindervärdeskomplex om något.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin