2009-07-09

Kändisspotting.



Idag såg jag Nour El-Refai på fik. Hon var precis lika snygg och cool i verkligheten som hon fört sig på tv, på scen och på radio. Men eftersom jag inte vill vara den där skrikiga fjantiga sortens fangirl beundrade jag henne på avstånd och fortsatte äta på bakelsen och dricka mitt kaffe sådär nonchalant. Eller, ja, jag tror att det var hon? Det kanske inte var hon. Det kanske var en look-a-like som undrade vad jag var för knäppis som satt och stirrade.

Kofta: Innocent World
Klänning: Baby the Stars Shine Bright
Strumpor: ?
Skor: Alice and the Pirates
Väska: Swimmer
Accessoarer: Mymble's Daughter, Vivienne Westwood, Innocent World, Glitter, H&M





I saw Swedish comedian Nour El-Refai. Either that or I gawked my eyes out at her look-a-like.

No comments:

Post a Comment