04 juli 2009

Abstinensfri.

Jag fick precis ett meddelande på Facebook av en gammal WoW-kompis. Han tog en paus som guildmaster för ett tag sedan och är nu tillbaks igen. Han var inte närvarande under dramat som gjorde att jag lämnade guilden och han var en av de få som blev upprörd över att jag lämnade. Nu ville han att jag skulle komma tillbaks.

Ärligt talat... jag har inte startat WoW på nästan en månad. Jag bytte server, bytte gille, hade roligare men så åkte jag till Stockholm och jobbade och fick alltså tillbaka mitt sociala liv igen.

Sommaren är underbar på en uteservering med en kall isdryck i handen. Från uteserveringen ger jag er fingret, ni idioter som sitter och nöter i ett dammigt rum och har så små kukar att ni tycker att ni är coola som förtrycker andra. Jag kommer inte tillbaka.




My old guild leader wants me to come back to WoW. I won't.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin