11 juni 2009

Ytterligare en anledning att älska Lady Gaga.

4 kommentarer:

  1. Gilalr verkligen hnnes frisyr och kavajen är oslagbar <3

    SvaraRadera
  2. Håret var coolt första gången jag såg det, nu börjar det bli lite tråkigt.

    SvaraRadera
  3. Eftersom folk bara fokuserar på hennes klädsel, så säger jag..hon är ett musikaliskt geni. Det är ju det mest oslagbara i dethär. Dethär....<3 <3 <3 jag. ^_^
    Tackar Maria, you've made my day <3. ^_^
    Blir bara....så glad när det finns excentriska personer som är musikaliska genier och dethär var minst sagt en ny version. :P

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är hon ett musikaliskt geni! Hon är ju klassiskt skolad och har spelat piano sedan hon var 4 år. Learn to Wiki! ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin