25 juni 2009

Tropisk ananas.

Sista dagen på jobbet innan jag går på semester i två veckor. Jag dricker kaffe ur en muminmugg och lyssnar på Absolute 90's. Jag är också nöjd med mitt ananashår och smink idag.




Nu märkte jag dessutom att jag slarvat med skuggan som ligger ett par millimeter utanför ögonlocket, MEN VEM BRYR SIG, ÅÅÅH.

Idag har jag använt mig av de två skuggorna längst till höger, den skarpa lila och den turkosa, tillsammans med den ljusrosa som ligger precis under bandet.Jag säger som Frida; tänk att det kan finnas så mycket pigment i billiga sminkprodukter. Den här paletten kan mycket väl vara ett av mina bästa sminkköp någonsin.

Förresten; drygt 30 nya registrerade medlemmar på forumet sedan nyöppnandet inatt! Kul! :D Jag blir glad av att logga in och se en massa glada röda svampikoner.




Tropical makeup and pineapple hair to go. Last day at work before I go on vacation and I'm listening to cheesy 90's hits.

2 kommentarer:

  1. This is my fave post- I saw your hairstyle and thought WOW it looks SO good- then I saw the closed eyelids! So cool!! :) ps. I am typing this with my nu glasses on for reading!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin