2009-06-05

Steril miljö.


Jobbtoaletten är inte den sexigaste miljön för en outfitbild men vädret har varit så pissigt de senaste dagarna att det är omöjligt att få okej bilder utomhus. Jag vill varken stå utan ytterkläder och halsduk i isande skyfall eller riskera att kameran får vattenskador. Idag var det tillochmed så kallt att jag var tvungen att dra på mig yllemameluckerna igen. Yllemamelucker! Det är ju juni!

Blus: Metamorphose
Klänning: Bodyline
Strumpor: H&M
Accessoarer: H&M, Innocent World

3 comments:

  1. squuuueeeeel! jag vill ha den! nu! JSK eller kjol, det är det som är frågan

    ReplyDelete
  2. Härmapa! ;D Jag skulle säga kjolen. Klänningen är så tunn i tyget på överkroppen.

    ReplyDelete
  3. haha, GUD JA att jag är din härmapa, mormor! Du var ju min stilgudinna när jag var sexton som fick mig att börja klä mig i lolita överhuvutaget. Men hm, det är bara ellosbootsen jag snott från dig va? Konstigt att jag inte kopierat mer av din fabulösa stil, alltså! <3

    ReplyDelete