21 juni 2009

Mina brudar.


Fia och Frida och Bella (inte med på bilden) gillar inte bara att trängas med mig i baksätet på en bil - de skämmer bort mig också! Titta vad jag fick i tidig födelsedagspresent:


"Celestial doftar nästan ingenting alls, bara svagt av mandel och vanilj."


"En söt och ljuvligt doftande bodylotion gjord på mandelolja, kakaosmör, färska bananer, citron och sandelträolja."


"American Cream /../ är inspirerad av ett amerikanskt coctailrecept och doftar som en fluffig vaniljmilkshake."


"Tropisk mimosadoftande duschcreme med havsalt som skrubbar huden ren och len."


"Det riktigt sprudlar energi om I Love Juicy eftersom den är gjord på en enzymrik, organisk bas av papaya, kiwi och ananas."


"Lika härlig som nybakade pepparkakor eller en kopp värmande chaithé."

Och nej, det här inlägget är INTE sponsrat av Lush. Jag är bara löjligt nöjd över att kunna slänga alla dåliga skräpprodukter som inte gör ett skit för min hy.




Early birthday gifts from my friends.

7 kommentarer:

  1. Haha, omg...hårfärg i hårbottnen. XD

    SvaraRadera
  2. Jag älskar celestial och I love juicy! I love juicy speciellt, gud vad den är kärlek.

    SvaraRadera
  3. Fia: På tal om saker som bara en själv ser... ;P

    Sara: Med tanke på vad Celestial och Babyface (som jag glömde visa bild på) gör med min hy kan jag nog säga att jag är kär på riktigt.

    SvaraRadera
  4. Jag har också pepparkakstvålen. ;) Man vill bara käka upp händerna efteråt he he.

    SvaraRadera
  5. ah, jag blir inte alls avundsjuk!

    SvaraRadera
  6. Maol: ELLER HUR!!! Jag vill äta tvålen, gosa med tvålen, vara med tv... vänta...

    dorion: Nej inte alls! ;D Det går att beställa från deras hemsida. Mycket praktiskt och bekvämt!

    SvaraRadera
  7. Maol: ELLER HUR!!! Jag vill äta tvålen, gosa med tvålen, vara med tv... vänta...

    dorion: Nej inte alls! ;D Det går att beställa från deras hemsida. Mycket praktiskt och bekvämt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin