2009-06-14

Lunchdejt i regnet.

På väg hem från 30-årsfesten i natt träffade jag Katja som hade varit på Where the action is. Vi bestämde lunchdejt vid Muminutställningen. En väldigt liten men charmig utställning i Konserthusets foajé. Utställningen kändes riktad till en yngre publik med mycket pillbara saker som färgpennor, magnettavlor och prylar. Min favorit var den utdragbara byrån.



Vi gick och fikade på Café Mineur och jag fick en famnfull tips om shoppingen i Tokyo. Bra att ha till novemberresan. Dessutom hade mina skor blivit så blöta av regnet att jag var tvungen att ta av mig och lufttorka dem medan vi fikade. Jag var ju beredd på att det skulle vara sommar, inte låtsashöst.

 

Såhär snygg var jag i håret INNAN jag gick ut i regnet. Hopplöst väder.

Jacka: Tokyostop
Kofta, strumpor: H&M
Klänning: Bodyline
Accessoarer: Smyckeskrinet, Glitter, Jane Marple, Innocent World, Vintagemässan

1 comment: