2009-06-09

Inspirationsbakis.

Tack Sara. Tack för att du slänger en ny lolitablogg i ansiktet på mig. En lolitablogg som ger mig en inspirationsexplosion, får mig att börja fantisera om coords med kläder jag har och inte har, ser möjligheter i plagg jag tidigare hatat, lämnar mig sömnlös fram till halv fem på morgonen och får mig att trots allt sömnberövat intellekt dra ihop en outfit som jag känner mig fucking fab i.
Tack Sara. Jag älskar dig. ♥




Jacka: Cheap Monday
Kofta: Innocent World
Tröja: Baby the Stars Shine Bright
Kjol: Tokyostop
Skärp: MONKI
Strumpbyxor: H&M
Skor: Primark
Väska: L'est Rose
Accessoarer: Gina Tricot, Vintagemässan, Glitter, Vivienne Westwood, Innocent World

2 comments:

  1. That's what I'm here for ;)
    Love you too! <3

    Och du är helt klart fuckin fab. So fab it hurts.

    ReplyDelete