13 juni 2009

Hoppla.


Idag tog jag mig i kragen och fixade luggen, ögonbrynen och bestämde mig för vilken av de två födelsedagsfesterna jag ska gå till. Jag dubbelbokar hela tiden, trippel- och quadrupelbokningar händer oftare och oftare.

Just idag firar två goda vänner sina födelsedagar och jag hatar att välja mellan två vänner. Båda är lika bra vänner, bra som i att jag känner dem båda lika väl. De bor för långt ifrån varandra så jag kan inte vara med på båda festerna. De känner inte varandra heller. Jag bestämde mig för att gå på den kompis vars festinbjudan dök upp först på Facebook.

Men hörni! Jag kommer vara i Stockholm hela juli. Då har vi massor av tid att festa tillsammans! Förhoppningsvis är det bättre väder också. Jag är inte så pepp på att gå ut i det här spöregnet...

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin