11 juni 2009

En dagens, tack. Och en glasögonorm att ta med.

Jag gillar glasögon. Glasögon är hett.
Jag har perfekt syn så jag har aldrig haft glasögon. Mina arbetskamrater påpekade att jag kisar vid datorn så jag kanske får en anledning att skaffa glasögon snart.
Tills vidare omfamnar jag geek fabness-inspirationen från Bella och SPANK!-brudarna.




Jacka: Tokyostop
Klänning: Ida Sjöstedt
Leggings: Gina Tricot
Glasögonbågar, strumpor: H&M
Diadem: Glitter
Skärp: Lisa Larsson
Brosch: Smyckeskrinet
Ringar: Vintagemässan, Jane Marple
Skor: Alice and the Pirates / Baby the Stars Shine Bright

9 kommentarer:

  1. Fyfan vad HETT!

    SvaraRadera
  2. Varför hänger det tyllkjolar i taket? :)

    SvaraRadera
  3. Jag fotade inne i en MONKI-butik! ^^

    SvaraRadera
  4. Du är råhet i nördglasögon :D

    /L

    SvaraRadera
  5. Kan ju vurma lite för att Cheap Monday släpper sin kollektion (Synsamexklusivt) nu i början av hösten (om jag inte missminner mig; kan även vara mot slutet juni/juli).
    Och för din lilla näsa finns det hjälp oxå när det gäller plastbågar om du vänder dig till jourhavande glasögonpimp... ;)

    SvaraRadera
  6. FETT! Jag ska kolla med jobbet också om det finns någon slags rabattgrejsemojs för inköp av terminalglasögon.

    SvaraRadera
  7. FETT! Jag ska kolla med jobbet också om det finns någon slags rabattgrejsemojs för inköp av terminalglasögon.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin