01 juni 2009

Dingla med benen.


Åh vad jag tycker att det är härligt att sitta vid vattnet och dingla med benen och äta lunch.

Till dess att jag märker att touchscreenen på mobilen inte klarar av värme och därför blir helt obruklig. Då får jag panik över att vara utan mobilen i timmar, dagar, veckor. Jag får en smärre ångestattack och blir stirrig.

Efter ett par timmar fungerar touchscreenen igen när mobilen har fått ligga inomhus och kyla ner sig. Jag pussar och klappar min mobil lite diskret, sådär så att inte arbetskamraterna ser exakt hur kär, eller jag menar, knäpp jag är i min mobil egentligen.

3 kommentarer:

  1. Jag har svårt för att sitta och dingla med benen så där, jag tror att mina skor kommer att ramla av! XD

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. När jag reser mig upp oroar jag mig för att falla ner i vattnet.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin