2009-05-10

Team ROFLCOPTER, dag 2.


Tokis och Ylva skulle på signering av Giruguaamaässhishh (eller vad fan de nu heter) och som den fina mormor jag är läste jag DN och drack chai medan de stod i kö. Till dess att det började regna. Då gav de upp. Istället fikade vi och tittade på skor och spelade Dissidia och fikade igen.

Usch, det kommer dröja länge innan jag är i så här fantabulöst sällskap igen. Typ ett par veckor. Under tiden kompenserar jag genom att projicera fabness på Finas hund Enzo.

5 comments:

  1. GYLLEHYNDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    *dies*

    ReplyDelete
  2. Men vänta, gick ni tillbaka till samma ställe för att ta nästa dags outfitbild? XD

    ReplyDelete
  3. Ja såklart, en stor spegelvägg med bra ljussättning är svår att hitta!

    ReplyDelete
  4. Haha, ni är ju bäst.

    Btw...Min Rss är bäst, lika ombytlig som jag...

    ReplyDelete
  5. Caro: Din RSS? Snarare du som inte kan bestämma dig för hur du ska mappa din blog. ;D

    ReplyDelete