2009-05-24

Sista dagen med gänget. Eh. Nåja.

Fika, häng, fika och häng och FIKA OCH HÄNG ÅH HERREGUD JAG DÖR, jag saknar er redan så att mitt hjärta sprängs. Varför blev jag sjuk? Gud, vilket dumt påhitt.


Triple fabness - Drottninggatan exploderade.


Ylva var inte på topp men jag muntrade upp henne.


Blusen Sara fick i födelsedagspresent av mig passade inte. Jag fick tillbaka den. Den passar mig som en dröm.


Josephine känner mig för väl, så väl att jag helt klart förlåter henne för den sex månader försenade julklappen.

7 comments:

  1. Hahaha omg hur fan står jag, jävl hösäck XD
    miss u babe ~<3

    ReplyDelete
  2. Var kan man köpa den vita blusen med krås? Jag ska nämligen ge bort en sån i present. Var var?

    ReplyDelete
  3. Nyckeln! NYCKELN! *3*

    ReplyDelete
  4. Josen: Miss you too! <3

    Liza: Skjortan är från Kazuko Ogawa, en japansk designer som inte längre är verksam. Sorry!

    Frida: JAG VET AHMAGAD!!!

    ReplyDelete
  5. Lookin' good! All of you~

    ReplyDelete
  6. HAHA det är jag som är hösäcken här, omgh! ^^; menmen. saknar dig med~!

    ReplyDelete
  7. Frida: Tack gumman!

    Ylva: Äsch, hösäck. :P Nu snabbspolar vi till juli!

    ReplyDelete