08 maj 2009

Ovant skal.


Gårdagens outfit, jag har latat till mig här i storstaden...

Jag förstår att flera av er tvekade när jag sa "zebratryck" och "velour" och syftade på samma plagg. Jag tvekade en stund när jag såg hur kroppsnära den här klänningen var i jämförelse med vad jag har haft på mig de senaste åren. Men vad fan, jag tycker att jag är jävligt snygg! Min junktrunk ser speciellt fab ut när jag promenerar - självklart har jag kollat in min silhuett när jag har passerat stora fönster. Gör inte alla det?

Klänning: TokyoStop
Skärp: Lisa Larsson second hand
Strumpbyxor: H&M
Skor: Primark

2 kommentarer:

  1. oooh, är det Zebran? Skitsnyggt :)
    *måste ha zebra plagg nu* :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin