19 maj 2009

Nu får det vara nog.

Ja, nu räcker det med emo-fasoner.

Idag skriker jag; "I can't believe it's H&M!" bara för att muttrande intala mig själv att; "Det kommer finnas häftigare i Japan, det kommer finnas häftigare i Japan..."
Vad pratar jag om? H&M Divideds höst/vinterkollektion. Tråna och , säger jag bara.

Untitled

Ikväll blir det uppföljningsdejt med dejten från i lördags. Jag väger mellan att föreslå traditionell middag med drinkar eller releasefest för Bionic Commando. Jag gillar mat, mat är bra, jag gillar drinkar, drinkar är goda och jag gillar ju att prata. Middagsdejt är ju bara så traditionellt, så schablonaktigt. Spelreleasefest är roligt, spännande, annorlunda men risken finns att jag fokuserar mer på spelet och mina vänner som är på festen än på min dejt. I-landsproblem, uuuuuhuhuhuh!

5 kommentarer:

  1. god damnit! ngt att se fram emot, där!

    SvaraRadera
  2. Har du sett vad topshop släpper i sista sommarblocket? Det går inte heller av för hackor vill jag påstå....
    (Fast H&M:s höst vinner!)

    http://www.nitrolicious.com/blog/2009/05/20/kate-moss-topshop-high-summer-2009-collection/

    SvaraRadera
  3. Nä, Kate Moss har aldrig inspirerat mig. H&M vinner med hästlängder!

    SvaraRadera
  4. OMG. När släpps den? Om jag inte får tag i puffärmsbegravningsklänningen gråter jag BLOD.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin