29 maj 2009

Nu är det bokat!


JAPAN JAPAN JAPAN JAPAN JAPAN!!!

12 kommentarer:

  1. SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. åååååh coool! vi ses där ;D

    SvaraRadera
  3. lägg av! fy bubblan vad kul, du åker till mitt drömresemål. en vacker dag ska jag också få ett sånt där vackert sms i min inkorg, fast med mitt namn dårå

    SvaraRadera
  4. Ooooh...komsi komsi! :P
    "Come to the dark side, we've got cookies!" :P

    SvaraRadera
  5. HARRY POTTER PÅ JAPANSKA, JAAAAAAAAAAAA!!!!!!! ;D

    SvaraRadera
  6. Men shit, då är ju jag också där! Gudars skymning så fint.

    SvaraRadera
  7. Thepinkfairies30 maj 2009 17:05

    Åhh så roligt:D November är perfekt månad att vara där!

    SvaraRadera
  8. Hur länge ska du vara där? Var det dyrt? ^_^

    SvaraRadera
  9. Maol: Eftersom biljetten är en present och jag är väluppfostrad frågar jag inte hur mycket mina presenter kostar.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin