15 maj 2009

Mina första visitkort. Nu är jag vuxen.

8 kommentarer:

  1. Hehe ... Jo, det var litet speciellt att få visitkort. Jag var 20 när jag fick första gången. ;)

    SvaraRadera
  2. Du har haft lite viktigare jobbpositioner än jag. Som hamburgervändare är man ju inte så viktig. ;D

    SvaraRadera
  3. Har man inte det vid grillen? Stick in ett kort under tomatskivan, så får man en ny meny: McProfessional =P

    SvaraRadera
  4. I menyn ingår dagens DN och en take away-latte. :D

    SvaraRadera
  5. Gratulerar!
    Jag kommer nog aldrig ha egna visitkort, men att jag får visitkort händer ju...
    Jag fick ett visitkort när jag stod och väntade på en polare i Shibuya, eh....av en mystisk man som försökte köpa sex lite lätt diskret sådär. Han försökte få telefonnummer och jag sa "jag har ju din mail här, så jag tar hem det och funderar på om jag vill skicka nåt till dig. ööh, jaha, men nu måste jag leta efter min vän." och så knycklade jag ihop visitkortet och slängde det.

    SvaraRadera
  6. Usch, det där hände mig när jag var 16 och bläddrade runt på en klädbutik. Äckliga gubbar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin