06 maj 2009

Mer jobbomtänksamhet.

Onsdagar är fikadagar. Jag tänkte att jag skulle vara lite effektiv, jobba undan lite så att jag kunde gå tidigare. Så jag tog lite paj och satte mig vid datorn. Då kom en kille och undrade lite försiktigt:
- Får man fika vid datorn?
- Ah, jag måste bara fixa det här så det är ingen fara.
- Så tänkte jag också. Sedan gick jag in i väggen. Egentligen borde jag säga åt hustomtarna att ta din dator och inte ge tillbaka den förrän du har fikat klart. På övervåningen. Med oss andra.

Jag visste inte vad jag skulle säga. Det var första gången i mitt liv som jag blev "skälld" på för att jag jobbade. Jag lovade att aldrig mer fika vid datorn.

4 kommentarer:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin