01 maj 2009

The Matrix Reloaded.

Jag såg den för första gången 2003. Jag minns ingenting av filmen men jag minns Judy. Hon skruvade på sig under sexscenerna. Jag huttrade av luftkonditioneringen i biosalongen.

Nej, det var ingen dejt. Vi fick kontakt genom internet. Hon var intresserad av cosplay och jag ville inte vara helt själv i Bangkok i tre månader. Hon var väldigt blyg och jag kände mig som en storasyster. Fast lite sådär som en malplacerad, ovetande storasyster. Hon ville plugga utomlands och jag peppade henne. Hon spanade på killar och jag gav henne små visdomar.

Tre månader gick fort. Vi fortsatte maila även efter att jag kom hem. Sedan fick jag inga svar och till slut studsade mina mail tillbaka.

Nu ser jag filmen från soffan. Jag äter kanelgifflar och dricker cola. Helt själv. I Kalmar.
Jag har bara en bild kvar av dig. Du skulle varit här, Judy.

2 kommentarer:

  1. Snart är det vi som åker till Bangkok tycker jag. Jag kommer iallafall inte studsa tillbaks några mejl efteråt.

    SvaraRadera
  2. Gör du det så gör jag /wrist.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin