16 maj 2009

Maria går på dejt.

Dejten: Jag rensade ur föräldrarnas vind och hittade mina Transformers- och Star Wars-figurer. I deras originalkartonger.
Jag: Seriöst? Du behöll dem väl?!
D: Ja, självklart.
J: Bra, då kan vi gifta oss.
D: Jo, men det visste jag redan i torsdags kväll att vi skulle göra.
J: Va?
D: Det var det första du sa till mig. Att vi skulle gifta oss.
J: ... det minns inte jag.
D: Det och att du blev imponerad av min vinröda kavaj.
J: Jag är fascinerad över att du vågade sms:a mig efter det.

2 kommentarer:

  1. Behåll för fler dejter! Är han inte avskräckt nu, så finns det ju potential. :P

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag tänkte. :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin