07 maj 2009

Hej då, Laughing Skull.

Till: Fantastic
Från: Oone


Jag vet att du har mycket att göra så jag skickar ett mess här istället.

Jag pratade med Johan på MSN idag och efter det förstod jag att jag aldrig kommer ha något stöd i Epi. Återigen blev jag kallad överdriven och om inte ens en såkallad guildkamrat backar upp mig, vem kommer göra det då? Ingen.

Jag har ingen lust att logga in i en miljö där det anses vara okej att tycka att en kvinna värderas enligt städning, tvättning och ligg och att man förtjänas att spottas i ansiktet och göras narr av när man sätter en gräns och säger ifrån när man anser att någonting har gått för långt. För när en hel guild (inklusive officern) låter schauvinistiska åsikter stå oemotsagda, då tolkar jag det som ett medhåll.

Jag kommer inte tillbaks. Tack för allt och hälsa till Matt.

// Maria.

7 kommentarer:

  1. Det är sorgligt, men ett spel som kan vara så förbannat roligt och fängslande kan oxå förstöras helt av ens idiotiska medspelare. Arrgh, vet precis hur du känner.

    SvaraRadera
  2. You go, girl!

    SvaraRadera
  3. Alice: Jag blir ju så förbannad på så många plan. Framförallt frustrerad över att spelet jag flyr till för att slippa idioter visar sig vara infekterat med ännu fler idioter.

    Mooness: "You can watch my fabulous ass while I walk away."

    SvaraRadera
  4. Där fick de!

    SvaraRadera
  5. "...giving you the finger." Adios assholes!

    SvaraRadera
  6. Egentligen är det fel - det är DE som skall ut från gillet ... Synd bara att det inte kunde bli så. =(

    Hoppas du hittar ett bättre gille värdig dig!

    SvaraRadera
  7. Anonym: Japp, rätt åt jävlarna!

    Mooness: Fight - WIN.

    Catta: Egentligen förtjänar vissa en ond, bråd död men man får inte alltid som man vill. Jag har redan hittat ett nytt gille, vi får se hur bra det blir.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin