18 april 2009

Tur att det var gratis.

Jag och Frida gick på makeuprådgivning som jag vann för ett tag sedan. Vi var ganska peppade men resultatet var väl sådär.


Före! SÅ CHARMIGT.


Fridas kroppsspråk säger nog allt om hennes krossade förväntningar.


"Starka färger, ös på bara, ingen anledning att vara diskret!" sa jag flera gånger om och fick det här resultatet.


Nog är det snyggt men... ingen eyeliner? Ingen primer? Ingen concealer? Öh?


Fridas "festsminkning" blev... ja. Du ser ju själv. Inte värd det.


Vi gick till KappAhl och kollade in Vintage Stories-kollektionen. Spetsmanikern i mig blev eld och lågor. Frida splurgade. Jag tog egobild.

Snipp, snapp, snut.

6 kommentarer:

  1. ah jag älskar vintage stories! jag köpte det lila linne/shorts-settet. Löööv it.

    jävligt tråkig makeup f.ö. vafan.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, make up store borde lära sig smink! Vilken mesig sminkning ni fick! Inte så mycket att hurra för.
    Ni är i alla fall söta, med eller utan smink! :)

    SvaraRadera
  3. FESTSMINK?! De borde lära sig veta hut!!

    Du vet ju vad jag brukar säga; More is more!

    Kat von D får statuera exempel:
    http://farm4.static.flickr.com/3465/3350832924_2451f0b1d3_o.jpg

    Hell yeah!

    SvaraRadera
  4. FÖR ÖVRIGT SÅ KAN MAN INTE LEVA UTAN EYELINER!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Sara: Det förstår jag, det setet är så vackert.

    Rebecca: Tack gumman! Dit går vi definitivt inte igen för att bli sminkade.

    Mooness: Eyeliner är som ett livselixir.

    SvaraRadera
  6. Eh, vad är det för folk som jobbar på MUS egentligen, det där var ju hur mjäkigt som helst :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin