19 april 2009

Tecken på att gårkvällen var lyckad.


5 kommentarer:

  1. skulle ha bandat samtalet också! ;D

    SvaraRadera
  2. Johannes.ohneskog@live.com19 april 2009 21:07

    hörru, hjälp mig...jag får damp, 2 av mina bloggar har jag lyckats förstört genom att mixtra i html mappen xD

    Är du duktig på sånt?
    Mail, msn?

    SvaraRadera
  3. Hehe, och till vilken lycklig person gick det här meddelandet?
    Kul att ni verkar haft det fint.
    Otroligt snygga på bilden här nere, wow!

    SvaraRadera
  4. Sara: Det hade jag ingen finmotorik över till att göra. :P

    Lina: Meddelandet gick till stackars WoW-kamraten Peter som vi väckte tre gånger under natten med fyllesamtal. Öh.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin