14 april 2009

Sweet deceit.

Säga vad man vill om fejkandet av Black Ascot men en sak är säker: det är himmelsk läsning.

Philip tror precis som Carl att han är exklusiv svensk innehavare av ett "modefacit". Pratar om Thom (eller Duckie) Browne mellan daiquiriklunkarna och har overkligt mycket Brooks Brothers sedan innan sekelskiftet (förra sekelskiftet alltså) i sin garderob. Men han är ändå alldeles för bra kompis med Johnny Johansson för att man ska kunna ta något han säger om mode på allvar.

Post Scriptum, sammanfattning: jag hade hellre lyssnat på Reinfeldt prata om aborter på partiledardebatten på TV.

Läs NU och börja från början.
Men jag vill inte se en massa jävla wannabes som försöker bli Black Ascot v 2.0 för det kommer ni aldrig nå upp till utan copy, AD och gott sinne för dekadenta fotografier.

Jag vill definitivt se Vanessa. Vem vill gå med mig?

2 kommentarer:

  1. Jag vill! ;) & tack för länktipset. ps. när kommer du till stan?

    SvaraRadera
  2. Det är inte bestämt än. Antagligen så snart som möjligt men jag vet inte.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin