04 april 2009

Öööh, det är ju vår?!


Fyra dagars sjukdom spolas enkelt bort med en dusch. Det känns som om jag vaknat upp ur en koma. Jag har fortfarande lock för öronen.

Grannarna har redan tagit ut sina brassestolar och sitter i linnen eller bara överkroppar ute på gården. Jag valde att bespara grannarna från mina rödsprängda influensaögon, det var ett smart drag. Jag svettades nästan ihjäl i skinnjackan, det var ett osmart drag.

Jacka: Bruno Zaragoza
Klänning: Ellos
Skärp, solglasögon: H&M
Tights: DIESEL
Skor: Sexy Dynamite London
Sjal: VILA

2 kommentarer:

  1. Awww! Får man vara så söt!?? =)

    SvaraRadera
  2. Awww! Får man vara så söt!?? =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin