15 april 2009

Första rapporten från TokyoStops nyöppning.

På bloggen har TokyoStop skrytit om 7½ ton kläder som kommit in lagom till kvällens nyöppning.
Min utsända scout rapporterade precis från premiärkvällen - med grym besvikelse i rösten.

I butiken fanns tre rack med kläder. Kläderna hade inga prislappar. De få kläder som hade prislappar stod det inget pris på. Det fanns en DJ och det fanns en servitör, kanske två, men ingen som "verkade jobba eller ha ansvar för butiken". Det fanns fortfarande bara ett enda provrum.

Min scout åkte hem.

Är det någon annan som varit där som kan återge en rapport? Förhoppningsvis en roligare sådan. Det vore ju för tråkigt om TokyoStop failar igen. Jag menar, 7½ ton kläder måste väl ändå räcka till mer än tre rack?

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin