24 mars 2009

Tisdag, lunch, snöigt med solsken.


Jag tröstönskeshoppar på Threadless rea och undrar om någon vill sambeställa.
Jag lyssnar på Lily Allen och funderar på hur jag bäst skulle kunna inspireras av hennes stil.
Jag drömmer om trerätters middag på restaurang med drinkar efteråt men nöjer mig med rester från i förrgår.
Jag funderar på att göra något åt mitt hår och önskar att man kunde ändra frisyrer med en fingerknäppning.
Jag försöker att inte tänka på Sofis sista dagar i Kalmar och tänker istället på att jag borde ha städat igår istället för att ha deppdäckat i soffan.
Jag tittar igenom anteckningar från förmiddagens möte och bestämmer mig för att renskriva under eftermiddagen.
Jag läser guildforumet och undrar om den där "healern som blivit erbjuden en plats i coreraidteamet" är jag eller någon annan och börjar fundera på hur mycket tid och energi jag egentligen skulle vilja lägga ner på att raida eller om det handlar om vanlig, hederlig verklighetsflykt.
Jag tittar på mobilkamerabilden och skriver en mental kom-ihåg-lapp om att alltid bära med mig digitalkameran i väskan igen, nu när jag äntligen skaffat en ny laddare och sådär.

Tröja, kofta: H&M
Kjol: Gina Tricot

2 kommentarer:

  1. trerätters och drinkar är bara några dagar iväg. <3

    SvaraRadera
  2. Jag vill också :D
    Förresten, tack för att du uppdatera länken till min blogg. Dessutom vill jag också tacka för att jag står under "Entourage". Det du, är fett med prestige.

    Tillbaka till jobbet :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin