10 mars 2009

Start i backe ligger långt borta vid horisonten.

Blev lite deppad när jag återigen var tvungen att öva på höger- och vänstersvängar med växlingar. Körlärare Kenneth muntrade upp mig med att säga att det åtminstone gick bättre än förra gången. Jag ska köra på fredag igen. Då jävlar ska jag sätta svängarna så att jag kan göra något NYTT.

Knappen på skjortan flög iväg som ett pistolskott imorse. Jag har gått ner i vikt över hela kroppen - utom bysten. Typiskt.

Jag funderar på att åka till Göteborg en sväng. Någon helg. Bara sådär. För att hälsa på WoW-kompisar, gamla lolitaväninnor och andra bekanta.

2 kommentarer:

  1. Fan, se upp för de där körskolelärarna... de säger att man kör som skit, sen klarar man uppkörningen galant nästa dag;) pepp pepp!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att man måste nöta för att lära sig. Men uuuh, jag är trött på att svänga.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin