31 mars 2009

Reseräkningar.

Jag vill att det ska vara enkelt. Smidigt. Lätthanterligt. Speciellt när det handlar om pengar, siffror och blanketter.

Systemet som hanterar våra reseräkningar är för det första optimerat för PC och Internet Explorer. Jättepraktiskt för oss som sitter i Mac-miljö.
För det andra går det inte att skriva ut det tomma formuläret så att jag kan fylla i för hand. Så hur hade de tänkt sig att jag skulle göra nu? Sådant här får mig att vilja ta livet av mig med en sked.

4 kommentarer:

  1. Windows beräknade att ifall dom köper upp skattemyndigheternas blankett rättigheter så skulle mac konka, men dom är sega dom jävlarna!

    är det inte typ något med att man inte kan ha internetbank via mac också?

    SvaraRadera
  2. Johannes: Polare med Mac säger att det inte är några problem men det kanske beror mer på banken än Mac?

    Chrull: I like to touch them.

    SvaraRadera
  3. I gots owned, did i "dieded"?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin