22 mars 2009

Jag röstar på Bulgarien i år.

5 kommentarer:

  1. Oh YUM YUM YUM!!!

    SvaraRadera
  2. Som ett gotiskt Modern Talking ungefär XD Jag gillar den med, men det kommer bero helt på ifall deras stageshow är mörk och dramatisk som videon istället för smörig och ya know...schlager-aktig.

    SvaraRadera
  3. Videon är sheer maximalistiskt genius. Som ett hopkok av allt som folk kan tänkas vara intresserade av: riddare, lättklädda kvinnor, fängelsehålor, spöklika småflickor...

    SvaraRadera
  4. Catta: Yum indeed!

    Sofia: Liveuppträdandet som finns på Youtube är nära på tragikomiskt om man inte har sett videon innan. Tyvärr.

    Alice: JAG VET, HUR BRA ÄR DET INTE LIKSOM.

    Lisa: De nakna brösten, du glömde de nakna brösten!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin