23 mars 2009

Bränd? Jag ska bränna dig!

Det är enkelt att skaffa ett ligg, det är enkelt att skaffa ett tillfälligt projekt och det är så jävla enkelt att säga saker som låter fina för det är så enkelt att lura den där dumma jäveln.

Det är jag som är den där dumma jäveln.
Jag är den där dumma jäveln som går på när du säger fina saker.
Jag är den där dumma jäveln som först är tveksam, sedan cynisk, sedan ger efter, sedan öppnar mig och sedan, sedan när du kommit på att NÄ något seriöst är inte för dig eller NÄ det var för jobbigt att leva upp till allt du lovat, då är jag den där dumma jäveln som halkat ner i ett hål igen, som tappat greppet igen och slår i med huvudet först igen i den steniga botten. IGEN, IGEN, IGEN.

Du har blivit bränd? Jag ska visa dig vad bränd är, kom hit så ska jag slänga dig i en brand som får skärselden att verka som ett paradis och önska att du inte hade fötts.
Du är precis som alla andra, PRECIS SOM ALLA ANDRA.

Blog Widget by LinkWithin