10 februari 2009

Press kits.

Min australiensiska väninna Gillian skickade ett mail med bilder på olika mutor, nej förlåt, gåvor hon fått till sin redaktion.


1. Pantene is releasing a new shampoo and conditioner, which they sent in a mixing bowl with matching assorted non-stick utensils... cause it's a new "recipe"(get it? Recipe?...)



2. The new Britney Spears Fantasy fragrance came in this massive kind of fake book/tome (longer than my elbow-to-wrist!) and when you open it up the perfume box (covered in pictures of unicorns, masks, fairies, etc) is framed inside the 'book' section? Intense.



3. BEST press kit, seriously- a lifesized foam guitar!! Kudos to Tigi, who released their new Rockaholic hair range imbedded inside a foam guitar. Fave product from set? The Tigi Rockaholic Dirty Secret Dry Shampoo that "Keeps Your Hair Rockin' One More Day".

2 kommentarer:

  1. En gång när jag jobbade på en redaktion så fick vi en ny Ben & Jerry's-glassmak skickat till oss med bud. Då vart jag en klad hest!

    (Det jag vill säga är nog "Hurra för mutor!")

    SvaraRadera
  2. oh, gillar den sista bäst :) tyckte den första var en aning töntig ^^

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin