28 januari 2009

Shiny!!!

Bikerjacka helt i paljetter. Fab or drag?

9 kommentarer:

  1. fab fab fab!!!!! nu fick jag de där berömda kräjvingsarna.

    SvaraRadera
  2. Fab, definitivt! Köp, köp, KÖÖÖP!! Så kan jag dregla över den åtminstående.

    SvaraRadera
  3. I say draaag, men det ena utesluter väl inte de andra? ;*

    SvaraRadera
  4. Lol jag gillar den ^^ Man får dressa ner resten av outfiten lite bara ^^

    SvaraRadera
  5. alltså, alltså... svårt. Men. My verdict is... DRAG.
    Fast det hjälper inte det faktum att jag skulle använda den om jag hade den.

    SvaraRadera
  6. Så drag är någonting dåligt, eh? o_____O vart finns den?

    SvaraRadera
  7. Leslie: "Drag" är i detta sammanhang syftande på översättningen "tråkig". Och var finns jackan om inte på allas älsklingsställe GINA TRICOT.

    SvaraRadera
  8. aaaaah, jag kunde inte få ihop detdär i hjärnan, riktigt - glammiga dragqueens är ungefär min sinnbild av hur mode borde se ut, dåligt, que?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin