22 januari 2009

I haz wurk!!!

Min projektanställning förlängs fram till slutet av året! Halleluja, prisa gud, här kommer karmaåterbäringen!

Om två veckor får jag reda på om projektanställningen ska bli längre än så. Fast det är jag inte lika nervös inför som jag varit för det här beslutet. Nu vet jag ju att jag har sysselsättning fram till jul.

I februari eller mars åker jag ner till Aten med en kollega för ett studiebesök på Eleftheros Typos, Europas modernaste mediehus. Vårt uppdrag är att göra "en multimedial dokumentation". Både jag och min kollega är övertygade om att vårt resultat blir bättre än ET:s presentation på WAN 2008.

7 kommentarer:

  1. Grattis!!!!! :D

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! Vad glad jag blir för din ksull ^^

    SvaraRadera
  3. Grattis, skönt med lite stabilitet för nån iaf.
    Schysst jobb ändå, London och nu Athen. Sämre kunde man ha det liksom :)

    SvaraRadera
  4. Angående videoklippet: Var är alla tekniker, har de inga fotografer eller radiojournalister? Ni kan ju absolut göra en tydligare bild av företaget.

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa!

    Liza: Framförallt ska vi göra en film OM företaget och inte FÖR företaget.

    SvaraRadera
  6. Tack allihopa!

    Liza: Framförallt ska vi göra en film OM företaget och inte FÖR företaget.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin