15 december 2008

Van Asch nyöppnar på nätet.


Den fysiska butik jag saknade mest i Stockholmssilhuetten i helgen var Van Asch. Jag jämrade mig över att alla de bästa butikerna tvingas slå igen av ett eller annat skäl. Nu behöver jag inte lida av brist på ögongodis längre för lady Rachel har öppnat upp igen. Alldeles lagom till julhandeln, bara sådär, helt fantastiskt. Speciellt om du letar julklappar till dig själv eller någon annan som gillar kitschig, dekadent lyx. Jag är särskilt förtjust i de handgjorda hattarna och bordsuret. Och väskorna. Och parfymflaskorna. Och... ja. Gå bara dit och shoppa loss själv så förstår du.

http://www.vanasch.se

1 kommentar:

  1. Vilken underbar shop ^^ Men farligt farligt, tack för tipset ändå!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin