16 december 2008

Snabbspolning, tack.


Imorgon och i övermorgon är det jobb. Sedan har jag jullov med stand by-läge på mobilen och datorn.

Imorse försov jag mig så jag tog det som låg högst upp i klädhögen. Jag kände mig som en jutevävssäck och det gjorde mig bara slöare än vanligt. Urk.

Jag håller på och scannar en bunt tidningar: Elle 12/2008, Bon december/januari, Gothic & Lolita Bible 30, KERA juli och augusti 2008 samt engelska Gothic & Lolita Bible 4. Jag har glömt hur tradigt det är att scanna och redigera bilder så håll ut ett tag till.

Kofta: Gina Tricot
Klänning: Ellos
Kjol: Beyond Retro
Stövlar: Primark
Halsband: Smyckeskrinet, Ur&Penn

3 kommentarer:

  1. Are you frickin' serious? Du är ju skitsnygg i det där! *sparkar på*

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Det känns bara lite väl slappt.

    SvaraRadera
  3. håller med, även om det kanske är slappt är det apsnyggt. och håret!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin