31 december 2008

Sista minuten.

I år verkar allting ha handlat om att ha varit ute sent. Åtminstone för mig. Lämnat in de sista skolarbetena i senaste laget. Fått erbjudande om det bättre sommarviket (som jag inte kunde ta) i senaste laget. Bestämde mig att sticka till Japan i senaste laget bara för att få ett jobberbjudande i absolut, definitivt, superstressande senaste laget. Handlade julklappar i god tid men fixade de sista, de allra viktigaste, alldeles för sent och gick på det dummaste påhittet - Systemet dagen innan nyårs.

Nu glor jag på klädhögen på sängen och undrar: vad fan ska jag ha på mig ikväll?

1 kommentar:

  1. Haha! Känner igen mig själv! 2008 var året där i stort sett allt gjordes i sista minuten. Jag har ifs redan bestämt vad jag skall ha på mig ikväll, men provningen har jag inte gjort. Jag räknar iskallt med att kläderna skall passa - trots all julmat och julgodis man vräkt i sig. Vem vet, jag kanske står och svär över min dumhet om en timme?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin