07 december 2008

Årets glajjer!


JA eller NEJ?

11 kommentarer:

  1. Det konstiga är inte glasögonen.

    Det konstiga är att jag inte kan bestämma mig för yeih eller nej...

    SvaraRadera
  2. fulast ever!! fast nä, min optiker har ett par glasögon som ser ut att ha inbyggda (lila) extra ögonbryn. De är fulare.
    De där är iaf ganska coola samtidigt.

    SvaraRadera
  3. Tja, de kräver sin kvinna. Och sin outfit. XD

    SvaraRadera
  4. De känns väldigt Dame Edna.....

    SvaraRadera
  5. mai pråffeshjonäll åppinniånn: Hell yeah.

    SvaraRadera
  6. Om du köper/Har köpt glajjorna, kan du ju alltid matcha med detta smink:
    http://chic.se/dame-edna-for-mac/
    (tycker faktiskt att den lilla glasögonloggan på sminket var väldigt söt :P)

    SvaraRadera
  7. OH YES Jag såg dem på Hm idag och blev så sugen:P
    Men vad sjutton bär man till dem :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin